Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Dokud podobným lidem, jako je autor, budou vadit média jiná, než jím schvalovaná je s demokracií vše v pořádku. Typické je bránění demokracie a svobody tvrdou pěstí, nejlépe dělnickou, že. Mohla by být i nacionální, ono je to ve výsledku to samé.

3 9
možnosti
Foto

Pokud se nepletu, tak hosty schvaluje dramaturgie pořadu. Moravec není všemocným pánem, jak si někteří mravokárci myslí. A jen dodávám, že tento moderátor je mi svým pojetím žurnalistiky protivný. Řeším to ale po svém. Když jsem zjistil že mi nevyhovuje, nepouštím si jej.

5 3
možnosti
Foto

Je a není. Má na ,,své" OVM smlouvu a ,,coppy";-) Pokud má sledovanost, nahrazen bude asi těžko;-)

3 2
možnosti
Foto

;-DR^ Škoda, že Dr. C.H. nezopakoval cosi o lidech, kteří nemají smysl pro humor, ač to sdělil velice výstižně i v tom smyslu, že to souvisí i s intelektem každého jedince;-)

2 0
možnosti

Á,Semilský podivín se zase ozval...:-):-)

9 4
možnosti
JS

J96o60s60e63f 26S85á24l60u30s

19. 2. 2018 19:16

Myslím si,že tímto článkem by se měli začít zabývat administrátoři.Neskutečné co si autor tohoto článku dovolil.

14 10
možnosti
VV

Pochybuji, ze se autor na to Rude pravo pamatuje, ale jeho mluva mi ho hodne pripomela.

19 12
možnosti
VV

Vidim, ze se minusem ozvali i 4 byvali redaktori.

1 6
možnosti
JH

J89a67n 88H19u28r65y44c83h

19. 2. 2018 18:52

Nejhorší vysílání ČT.

12 8
možnosti
JZ

Ani Václav Moravec ovšem nemůže za to, že členové SPD vystupují jako náckové.

24 24
možnosti
HV

H57o68n74z97a 58V81r64á60n46a

19. 2. 2018 20:50

Koukám pane Zieglere, pokud je někdo proti některým aspektům většinového názoru, tak hned musí být nácek? Nevím, ale není podpora a propagace nacismu trestná? A já jsem neslyšel ještě o nějaké současné pol.straně, kterou soud z toho důvodu chtěl rozpustit?

11 4
možnosti
PK

Je to smutný pohled, když nadějný komentátor na ČT1 si neumí udržet nadstranickost a nezávislost. Jasně, mnoho jeho zdejších sympatizantů mi poradí ať si přepnu, to dělám i v případě Barrandova a jeho zaujatých diskusí. Nicméně pan Soukup je placen z reklam a tak ať si tam zve své ,, hvězdy" dle vlastního výběru, ale veřejnoprávní TV, kde jsem koncesionář ze zákona by měla být objektivní a nezávislá.....a to není, škoda.

41 7
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2415x
Sděluji světu své postřehy, protože můžu.

Seznam rubrik